søndag den 13. april 2008

Lige et projekt jeg har gang i...

Dette er lige et projekt jeg har haft gang i et stykke tid, nu mangler jeg bare at "putte" noget i det. Det er min idé at skrive nogle af alle de sjove ting som hver af mine drenge har sagt, derfor teksten foran "Sandheden skal man høre fra børn og fulde folk".
Jeg har holdt det i S/H, men det kan da godt være, at der sniger sig lidt farver ind hist og her.
Ellers har jeg ladet mig inspirere af alle de smarte bøger med famely, love, home o.s.v. da jeg skar mine børns navne ud.



8 kommentarer:

Mette sagde ...

wouw nogle flotte album. Det må da have været et kæmpe arbjede. Du er bare genial :-)

Pia sagde ...

Super flotte album, det må have været noget af et tålmodigheds arbejde men kanon flot resultat

Stinne sagde ...

Super lækkert album - du har lavet til begge to! !!

MH72 sagde ...

sikke en god måde at lave det på - det ser rigtig godt ud!

Det er en god idé at skrive børnenes guldkorn ned - det har jeg selv gjort, og de nyder selv at kigge tilbage på hvad de har sagt...

Fru N. sagde ...

Helt fantastiske albums.
Sikke et stort arbejde.....men rigtig sød ide med at gemme deres guldkorn.

Hilsen
Fru N.

Majsen sagde ...

Det er bare et super flot album og en anderledens måde at lave det på, er hel vild med det. Må man lifte idéen? Har du brugt skabeloner til bogstaverne eller er de håndskrevet?

Karina Beck sagde ...

Hvor er det bare nogle flotte album. Sjov ide med sandhedens time. Er nysgerrig efter om du har syet dem rundt i kanten eller om det er doddling??

troll13 sagde ...

;o) Det er doodling rundt i kanten ;o)