onsdag den 21. januar 2009

2 X Kreativ Blogger Avard

Jeg har modtaget denne Award af 2 dejlige piger. Nemmelig fra http://pialine.blogspot.com/ og http://karinabeck.blogspot.com/. Tusind tak, den er jeg super glad for.

1. Vinderen kan kopiere denne Award til hans/hendes side.
2. Lav en link til han/henne du fik Awarden fra.
3. Nominer mindst 7 andre bloggere.
4. Lav link til disse på din blog.
5. Læg besked på bloggene til de nominerede
Jeg nominere følgende til denne kreative award:
(Nu går jeg så lige i tænkeboks, og vænder "frygteligt" tilbage)

5 kommentarer:

Gitte sagde ...

Tillykke med awarden Rikke.
Jeg har også givet dig en Award, så kig forbi min blog. :)
Scrapknus Gitte

SCRAPCRAZY sagde ...

Hello, I would like you to vist my blog because I have a gift for you!!! Thanks for the inspiration, Gina

Tanja sagde ...

Hej Rikke..
Håber det går bedre med ryggen??
Jeg ved godt at du har modtaget denne Award et par gange, men jeg vælger alligevel at give den til dig... Syntes du har fortjent en mere.. :o)
Scrapknuzz Tanja

Eli sagde ...

Hei, Rikke!

Ta en kikk innom bloggen min, det ligger en morsom utfordring til deg der....

Klem

Anonym sagde ...

Tillykke med din award - da jeg også synes at du er super kreativ og en stor inspiration, får du også denne award fra mig:). Kik forbi min blog.