fredag den 27. november 2009

Jul med 3ndyPapir på StampARTic

På StampARTic har 3ndyPapir sponseret noget fantastisk lækkert papir. Men gå ind og se hvad de andre designere har lavet af lækkerier, HER.

Her er hvad jeg har lavet.
Her et alm. kort.

Og her et trefløjet kort, hvor jeg har stemplet og embosset med klar Embossing Powder i den runde "rude". Her er det ikke rigtigt til at se, da det er det samme stempel som ligger lige inden for bare farvet.

Her kan man se det i den transperante "rude", at snemanden er der.
Tryk evt. på billedet, så kan du se forstørrelsen.

Her helt åbent.

Ha' en rigtig god weekend, og tak fordi du kiggede forbi :o)

7 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Rigtig flotte begge to, Rikke. Man kan sagtens se embossingen i ruden og det ser super godt ud.
God weekend til dig.

Gitte sagde ...

De julekort er bare utrolig flotte. Super detaljer med at embosse på ruden. Det må afprøves.:) Jeg er helt vild med dine stempler.:)
Du må også ha' en rigtig skøn weekend.

Tanja sagde ...

Hvor er det nogle rigtig flotte julekort du har lavet... :o)
Jeg er meget vild med det kort hvor man åbner og der er et lille vindue - SEJT....
God weekend til dig..
Scrapknuzz Tanja

Jayne sagde ...

super lækkere kort, og en fed detalje med at embosse på det klare... Det må jeg lave en dag...
God Weekend

Helle Sahl sagde ...

Så flotte nogle kort. Det ser kanon flot ud med stemplet på ruden.

Anonym sagde ...

Lækre julekort. Fed ide med de små kagemændstags - Haps den snupper jeg lige:)

Margit sagde ...

Rigtig fine julekort.
SØØØØØØDE stempler - flot farvelagt ;o)
Ja, nu har vi julemåneden liiiige om hjørnet... og SÅ går det stærkt...
God aften og ny uge til dig.