lørdag den 9. januar 2010

...og julen vare lig' til påske...

Idag skal jeg... ja jeg ved så ikke lige om det er julens sidste julefrokost, eller om det er årets første julefrokost og bare er i god tid ;o))
Det er min søster og svoger, der har inviteret til julefrokost, og som vi alle ved så er julen som regel bukket op og de har derfor valgt at holde den her i januar. Men det er vi så rigtig glade for, for så kan vi også komme med ;o)))

Da det jo så er julefrokost, så blever jeg jo nød til at tage noget julet med, så derfor har jeg taget en dåse, som jeg har pyntet og lagt chokolade i. Den er lidt svær at vise, men vi prøver.

Her viser jeg den først fra 3 sider.






Og her er den så set fra toppen af


Og her låget tæt på

Tak fordi du kiggede med, ha' en fortsat god weekend :o)

11 kommentarer:

Pialine sagde ...

Wow hvor er det en superskøn dåse, pyntet med skønne magnolia´er og udstandsninger, superflot sat op og jeg savner helt julen igen ;o)
Knuzzer
Pialine

Karina Beck sagde ...

Hvor er den flot. Heldig, den der skal modtage.
Og forøvrigt er det da en god ide at vente med julefrokosten til januar, så er der forhåbenlig inden stress på..
God weekend.

Anonym sagde ...

Den dåse er godt nok super flot. 3 små julehistorier får jeg ud af billedemotiverne. Jeg er sikker på, at den bringer lykke. Som altid når du laver det er det bare så flot så flot.

Viddan sagde ...

Mycket fin!

Linda sagde ...

MUMS, den ser bestemt god ud den dåse:-)
Flot pyntet, den må de da kunne lide.
God weekend.

Unknown sagde ...

Sikke et flot stykke arbejde. Er helt vild med alle detaljerne, synes det røde/hvide bånd passer så fint - og så hænger det hele sammen med de røde hjerter som går igen... Flot - Flot - Super Flot!
Knus
Engel

mumi sagde ...

flot rikke :-) jeg vil gerne invitere dig til jule frokost til dec. :o)))godt nok flot lavet, du er bare så dygtig :o)
knus

Else Slipsager Petersen sagde ...

super skøn jule chokolade dåse, som sikkert faldt i god jord, selv om det er januar nu.

Margit sagde ...

Super flot dåse med et lækkert indhold ;o)
Tænk at modtage sådan en gave med så gennemført indpakning... WAAUUUW
Du er SÅ dygtig, Rikke.
God søndag.

Mette W. Sørensen sagde ...

Hvor er den bare sød og hvor har du fået mange gode detaljer med.'
Jeg tror der er mange der vælger at holde julefrokost i jan. Vi var også afsted igår :-)

Stinne sagde ...

hvor er den flot og lækker - IDA må smile til op over begge øre. Måske vores frokost aftaleskal være en julefrokost -ha ha ha
knus