onsdag den 18. august 2010

Minder for livet... På Unik Scrap

Så blev det min tur til lidt sommerminder på Unik Scrap.
Både Stinne og Linda har lagt deres flotte LO'er ind. Men jeg har valgt at lave en lille bog i stedet for.
Den er her set fra siden, hvor man kan se at der er en hank på. Men den er nu mest til pynt, da jeg har lavet for og bagsiden, som var det en kuffert.

Her er den set ovenfra.

Her kommer alle siderne.
Der er først en lille side med tekst. Ind imellem er der også sat MME, Journaling Card ind.
og derefter kommer selve siden med billede på. Jeg har grundet alle de billeder ikke taget noget af de forskellige MME, Journaling Card.

Side 1


Side 2


Side 3


Side 4


Side 5


Side 6


Side 7


Side 8


Side 9


Side 10


Side 11


Side 12


Og her er bagsiden (bunden af kufferten)
Men gå også ind på Unik Scrap og se hvad Linda og Stinne har lavet.
Klik HER

Tak fordi du kiggede med og fortsat god dag.

10 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Hvor er den flot og et dejligt minde at have. Det ser godt ud måden du har lavet teksten på.

May Britt sagde ...

Wau det er godt nok et lækkert album.... bare super...

Mette W. Sørensen sagde ...

Hvor er det bare så flot og så gennemført. Skønt med sådan et lille ferieminde og synes det er kanont fundet på at lave det som en kuffert. Så mange lækre detajler også.

Lone sagde ...

Rikke du gør det bare igen og igen...Du hiver det ene kunstværk op af ærmet efter det andet....Denne feriekuffert er bare superfantastisk

Helle Sahl sagde ...

Wauw hvor er den flot. Det ser kanint ud med kuffert-looket og flot med bindingrings så tætte.

Anonym sagde ...

wauw rikke.

Totalt lækkert og sikke nogle skønne billeder og detaljer hele vejen igennem. Det er tydeligt I har haft en skønt tur.
Knus

Unknown sagde ...

Kære Rikke.

skønt - skønt album og genial ide med at lave det til en kuffert...!
Knus
Engel

Margit sagde ...

Rigtig, rigtig flot album... og super god idé at du har lavet det som en kuffert. Smarte tekst"mini"sider du har mellem opslagene.
Dejligt minde at have.

Grete sagde ...

Super flot album, måske jeg kan bruge det til lidt inspiration til det album jeg skal i gang med. I hvor jeg glæder mig til at se de album vi skal have lavet til convention.

Susanne Meltesen sagde ...

Jeg er helt VILD med den kuffert. Det er så lækkert, lækkert, lækkert... ;o)