torsdag den 21. april 2011

Klæder skaber folk...

...og folk skaber klæder...

Det har jeg også gjort, men måske klæder i en lidt anden forstand.
Men da man også skal have et sted at have sine klæder, har jeg også sørget for det.
Og der er måske allerede nu nogle, som ved hvad jeg skriver om, hvis de evt. var med på SAM i sidste weekend ;o)

Jeg har fået idéen med skabet fra Fabienne Pernot .
Charlotte Ravn har lavet skitsen til tøjet inde på Scrapsister, den kan du finde HER .

Først kommer her skabet.
Størrelsen er her set forfra 20,5 x 15 cm.




 Og bliver der åbnet op.


 Tøjet i skabet, her 2 af kjolerne set forfra.
 Og bagfra.
 Og de 2 andre sæt forfra.
 Og igen bagefra
Her er den åbnet, hvor der her vil være mulighed for at skrive
(hvis det skal bruges som kort). 
 Og her er de æsker, der står på hylden, med lågene taget af.
Alle materialerne er købt hos Unik Scrap,
med undtagelse af bøjlerne, som er købt i Panduro
og båndet, som er forskellige rester.

Tak fordi du kiggede med og
hav en fortsat god dag.

16 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Hvor er det bare fantastisk flot og gennemført.
Jeg så arbejdet i gang på SAM, men du var ikke på din plads, så jeg kunne ikke rose det direkte ; )
God påske.

mumi sagde ...

hvor er det blevet godt!!! sikke et arbejde!!! det var hyggeligt at snakke med dig på sam..god påske til jer alle sammen.
knus

May Britt sagde ...

Hold da helt op hvor er det bare super flot... sikke et arbejde..

Gitte sagde ...

Woauow det skab er bare så smukt. Helt fanstastisk stykke arbejde. Så glad for at jeg nåede at se det IRL i søndags.:)
Forsat rigtig dejlig påske.
Knus

Mette sagde ...

Det er bare blevet så flot. Sikke et arbejde. Det er bare sødt.
God påske
Mette

Susanne sagde ...

WOW...underbart!!! Vilket arbete du lagt ner... så fint!
Kramizar

Lillemor sagde ...

Vilket konstverk! är helt stum av beundran, så vansinnigt gulligt och välarbetat! Verkligen roligt att se!
KRAM Lillemor

Lone sagde ...

Hold da op-Rikke. Det er godt nok super flot.
Fortsat god påske

Carina sagde ...

Wow, vad du har jobbat....jätteläckert/Carina

Åse-May sagde ...

WOOOOOw for eit vakkert skap du har laget.....:):)

Annette / aka sagde ...

Hold da helt op. Det er bare superflot.
Sikke et arbejde, og sååå gennemført.

Jeg har lige for 2 min. siden været inde på Ss og finde Charlottes buksekort, fordi jeg skal lave nogle få indbydelser til en drengebarnedåb. Så det var da pudsigt at jeg lige kom her bagefter.

Juleskrulla sagde ...

OMG!!! Så utrolig FLOTT!!!!
Det må ha tatt sin tid å få lavet dette..? Jeg er stum av beundring!

Ha en solfylt dag, og TAKK for at du deler!

Klem, Camilla :)

Lone Krieger sagde ...

Åhhhhhhh nej hvor er det bare vidunderlig sødt. Hvis jeg havde været en lille pige, så havde jeg ikke haft en rolig stund før dette vidunderlige klædeskab stod på min hylde og jeg ville kigge på mindst 25 gange om dagen. Så gennemført og helt aldeles fantastisk.

Fabinouscrap sagde ...

Rikke, it's so beautiful, so elegant! I looove your version, more than the original ;-)
Thanks for this creation, and sharing.
Fabienne Pernot.

morkreativ sagde ...

Hold da op du er vildt dygtig!!!!

Fantatiske flotte ting du har på dig blog....

Kreateten sagde ...

Nøj hvor er det sødt! og veludført og lækkert! Tror jeg er nødt til at forsøge mig! :-)