mandag den 4. april 2011

Lidt blandet...

På StampARTic har jeg lavet dette påskekort.
Der skulle bruges gul, og så så en valgfri farve.

På Vilda Stamps har jeg lavet et bryllupskort
med et par af deres skønne stempler.

Her er det forsiden, hvor jeg har lavet hul hele vejen ind,
så indersiden kommer til syne i porten.

Her er det indersiden.

Her er brudeparret set tæt på.

Her er porten set tættere på.

Her til sidst har jeg lavet et påskekort til Unik Scrap.

Her har jeg brugt et af de lækre stempler fra Stempelglede.

Tak fordi du kiggede med, hav en fortsat god dag.

3 kommentarer:

Carina sagde ...

Jättefina kort/Carina

Carina sagde ...

Nu är det jag igen, jag gillar det jag ser och om du vill har jag något i min blogg till dig. Du hittar mig på http://carinaskortochgott.blogspot.com/
/Carina

Britt Torunn sagde ...

Stilige kort du har laget:)

Jeg har noe til deg i bloggen min:)