søndag den 19. juni 2011

Vejledning til pung og æske...

Der er er flere der har spurgt efter mål på denne pung og æske.


Pungen har jeg fundet HER

Æsken er en jeg selv har lavet.
Her er en helt fantastisk flot skitse, jeg har brugt rigtig lang tid på at lave ;o))
Arket skal være 30,2 x 15 cm.
Alle de sorte streger er der hvor jeg har falset. (2 cm inde på arket, hele vejen rundt, samt 14,2 cm fra venstre og 14 cm. fra højre.)
Der er 2 mm mere i den ene side, så låget kan komme ud over bunden.
Der hvor der er gult, er hvor der skal limes på æsken.
De tykke sorte streger er der hvor der skal klippes.
Derefter kan den foldes og limes sammen til en æske der passer til pungen.

Jeg håber at det giver mening,
Rigtig god fornøjelse :o)

3 kommentarer:

Lone sagde ...

Tusind Tak. Fortsat go' søndag.
knus Lone

Annette / aka sagde ...

Tak for link og den helt utroligt flot udførte skitse....

Lise sagde ...

Tusind tak. Det er bare super. Knus Lise