fredag den 1. juli 2011

Kort... med en anderledes form...

På Panduro har vi sat en konkurrence igang.
Du skal lave et kort der ikke er firkantet.

Jeg har her valgt at lave et kort, som en stor Paper piercing.
Jeg har først tegnet dragen, hvorefter jeg har skåret alle delene ud i forskellige mønstrede papire.
Derefter har jeg limet det op på brun karton, skåret det ud igen et par mm fra mønsterkanten og limet det hele sammen. Det gør at kartonet gør det ud for konturen i tegningen.
Tilsidst har jeg limet det hele op på den røde karton og klippet rundt om.

Her er det forsiden af kortet.
Og her er det bagsiden af kortet.

Jeg har nedenfor lagt mine tegninger af dragen, som du gene må bruge til dit eget dragekort.
Skriv gerne, hvor du har skitsen fra ;o)

Kig også ind på Panduro Hobbys blog, og se hvad de andre designere har lavet.
Vær med i konkurrencen, og vind et gavekort til Panduro Hobby.

Rigtig god fornøjelse.

7 kommentarer:

Lise sagde ...

Hvor er den bare sød den drage
:-))) rigtig nuser. God weekend. Knus Lise

May Britt sagde ...

Ej hvor er den bare sød og sikke en sjov ide...

Susanne sagde ...

Du är ju helt makalös på att komma på nya idéer... detta är ju så snyggt och häftigt!! Draken är ju också så söööööt :) Ha en trevlig helg! Kramizar

Anonym sagde ...

Kanon fint
Trevlig helg

Anonym sagde ...

Den er er bare for søøøøød. Så lækkert lavet.

Karina Beck sagde ...

Du er så dygtig, Rikke. Lækker drage.

Linda sagde ...

Et spændende kort og helt sikkert meget anderledes :-)

Ha en dejlig søndag

Knus Linda