tirsdag den 30. august 2011

Giveaway contest fra My Memories Suite

Jeg har fået den ære, at sætte en konkurrence igang, her på min blog.
My memories Suite har sat en fantastisk gave på højkant.

***
I've had the honor of getting a competition going, here on my blog.
My Memories Suite offered a great prize.


Du har nu muligheden for at vinde, et af deres programmer,
til en værdi af $39.97 USD
***
You now have the opportunity to win one of their applications
to a value of $ 39.97 USD


Laver du digital Layouts (scrapbooking), fotobøger, kort, video'er,
så er dette et fantastisk nemt og billigt program at bruge.
Det er nemt at lære og mulighederne er mange.
***
Are you doing digital layouts (scrapbooking), photo books, cards
and videos. This is a great, cheap and easy program to use.
It is easy to learn and the possibilities are many.

Alt du skal gøre, for at vinde programmet er at gå ind og
besøge http://www.mymemories.com/ her skal du vælge
dit favorit digital papir eller layout
og skrive det i en kommentar, her på min blog.
Samt lav et opslag på din egen blog, hvor du henviser til konkurrencen.
***
All you need to do, to win the program, is to go and
here, select your favorite digital or paper layout
and write it in a comment here on my blog.
And make a bulletin on your own blog,
where you refer to the competition.

Men det er ikke det eneste. Har du allerede programmet kan jeg også
sende dig videre til deres web shop, hvor du kan købe med 10% rabat,
bare ved at bruge denne kode: STMMMS88944.
Gå ind her http://www.mymemories.com/
***
But it is not all. Do you already have the program I can send
you to their web shop where you can buy a 10% discount, just by using
this code: STMMMS88944. Go here http://www.mymemories.com/

Her er et layout, som jeg har lavet, kun ved at have afprøvet
programmet i en time  og jeg har aldrig lavet digigtal scrapbooking før.
***
Here is a layout I made, only to have tested the program in one hour
and I've never made digigtal scrapbooking before.

Jeg har flere gange lavet digitale fotobøger, inde hos en online
fotohandler, men mulighederne er utroligt små i forhold til dette program,
så jeg skal nu igang med at lave min feriebog ;o)
***
I have repeatedly made digital photo books, in a online photo shop,
but the possibilities are incredibly few compared to this program.

Du har også muligheden for at følge My Memories Suite her
***
You also have the opportunity to follow the My Memories Suite here

Konkurrencen vil køre til den 15. september 2011
 Men derefter kan du til hver en tid, gå ind på deres web shop
og købe med 10% rabat, bare ved at bruge
koden: STMMMS88944
***
The contest will run until 15 September 2011But then you can at any time, visit their web shop and buy
a 10% discount, just by using the code: STMMMS88944

Jeg glæder mig til at høre, hvad du syntes om alle de lækre
papire og LO'er inde på My Menories Suite.
***
I look forward to hearing what you think about all the nice papire and
Layouts inside the My Menories Suite.

Rigtig god fornøjelse / Enjoy

Ingen kommentarer: