torsdag den 8. marts 2012

Så er konfirmationsforberedelserne så småt igang...

Ikke fordi jeg har nogen i den alder, men fordi jeg kender flere der har.
Jeg har derfor været igang med at lave indbydelser, både til en dreng men også til en pige.

Idag vil jeg vise drenge invitationen.

Her er det forslag jeg lavede, som en start.

Og her er hvordan det kom til at se ud, den eneste ændring var,
at der ikke skulle være slips, men butterfly.

Kortet er lavet som en lille "mappe" og her er den set indvendigt.

Her med selve invitationen "trukket" ud.

Og her er så alle 20 eksemplarer.

Om et par dage vil jeg vise den pige invitation jeg også har lavet.

Tak fordi du kiggede med :o)

3 kommentarer:

Lise sagde ...

Flotte Indbydelser og god weekend:-))

Grete sagde ...

Super flotte indbydelser, minder mig om min ældste søns konfirmation, hvor jeg havde foldet servietterne som små habit jakker, men det er jo maaaange år siden.
Rigtig god weekend.

Gitte sagde ...

Rigtig flotte invitationer.
God weekend.