fredag den 4. januar 2013

Opbevaring på Panduro Hobby

Så er der opbevarings tema på Panduro Hobby.
Gå endelig ind og se hvad de andre sesignere har fundet på og vær med i konkurrencen om et gavekort på 200 kr. til Panduro Hobby.
 
Jeg har her pyntet en æske, hvor der er plads til alle mine Distress Ink.
Æsken har 4 rum, der hver især lige passer i størrelsen.
I hvert rum er der plads til 5 stk.

Æsken er "udstyrret" med vindue, så man kan se hvad der er i.

 
Materialer:
Æske K14-32 B1
Papir fra designblok T25-35 D1
Paper tape til låget
Rødt/hvidt bånd 300311
Rhinestone stickers 126155
Kæmpe roser 550211
Små roser B03-27 E2
Rhinesten B07-61 C1
Små flasker 100393
Hjerte vedhæng B10-01 G2
Glitterlim til de små roser SGG011782
 
Tak fordi du kiggede med :o)

4 kommentarer:

Lone sagde ...

Super flot dekoreret æske. Godt nytår til dig...:-)

❤ Kaia sagde ...

Kjempeflott eske...
Jeg er jo en av de som kjøpte Tim Holtz sin Distresspute oppbevaringsboks i den tiden det kun var 24 puter, så den er jo full for lenge siden.
Dette var et godt alternativ..

Godt Nytt År forresten..

Klem fra Kaia

Lise sagde ...

Super flot æske...lækkert pyntet:-)))
Jeg har liftet dit skab, som du lavede på SAM. Jeg skulle til guldbryllup og det var oplagt at bruge skabet:-))))
Godt nytår til dig.
Knus Lise

Eva Helen sagde ...

Super flott eske!Smart å bruke det til oppbevaring av distress

Klem Fra Eva helen